4IP.pl

Click to call +48 58 58 58 000

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do kasy suma: 0,00 zł

Kontakt

Adres korespondencyjny:

ul. Łużycka 3 lok.3

81-537 Gdynia

NIP: 9581666112

REGON: 222106442

Masz pytania?
Zadzwoń do nas

Infolinia: +48 58 58 58 000

E-mail: sklep@4ip.pl

Obsługa sklepu
Pn-Pt: 09:00 - 17:00

GWARANCJA KOMPLEKSOWEJ POMOCY W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU

Producenci

Gwarancja

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie 4IP.pl objęte są roczną lub dwuletnią gwarancją producenta. Okres objęty gwarancją podany jest w opisie każdego produktu na stronie sklepu.

Gwarancja realizowana w serwisie zewnętrznym ARS SERWIS

Gigaset, Panasonic


Jeżeli do towaru dołączona jest karta gwarancyjna producenta, wówczas uprawnienia z gwarancji należy wykonywać zgodnie z zamieszczonymi tam warunkami i we wskazanej sieci serwisowej. Pracownicy firmy 4IP nie powinni być angażowani w procedurę reklamacyjną. Firma 4IP nie ponosi odpowiedzialności z tytułu działalności sieci serwisowej producenta, stąd też nie zajmuje się pośrednictwem przy naprawie sprzętu, który winien być serwisowany w tejże sieci.
 
Naprawy produktów Gigaset oraz Panasonic prosimy realizować  wyłącznie  przez niżej wymienione Autoryzowane Centrum Serwisowe:
 

ARS Serwis Sp. z o.o.

Ul. Krochmalna 32 a lok.5

00-864 Warszawa


Telefon:  (22) 622 00 42, (22) 100 43 21

Telefax:  (22) 622 00 40

e-mail: ars@arsserwis.pl

 

Gwarancja realizowana poprzez wypełnienie formularza RMA

Plantronics, Yealink, Konftel, Clearone    

Naprawy produktów formy Plantronics, Yealink, Konfel oraz Clearone należy dokonywać za pośrednictwem serwisu rma.kontel.pl.

Formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj

Karta gwarancyjna nie jest wymagana, do przesyłki wystarczy dołączyć kopię dokumentu zakupu.

 

Gwarancja Grandstream 

Grandstream


Szczegóły gwarancji znajdziesz tutaj

Karta gwarancyjna nie jest wymagana, do przesyłki wystarczy dołączyć kopię dokumentu zakupu.

 

Gwarancja realizowana w serwisie wewnętrznym 4IP.PL

AxTel, Jabra, Sennheiser, Cisco, TP-Link


Wszystkie zgłoszenia serwisowe dla urządzeń CISCO / TP-Link / Jabra / AxTel / Sennheiser odbywają się za pośrednictwem sklepu 4IP.pl. Kompletną procedurę reklamacyjną znajdziesz tutaj

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl